Pracovné ponukyFreelanceriFirmy
Engine je „nástroj“, ktorý pomáha s tvorbou video hier. Existuje ich množstvo. Odpoviem. Odporučím. A načrtnem, kedy vybrať ktorý. Ale hlavne poviem, prečo to nie až tak dôležitá otázka. Keď s hrami ešte len začínaš.
Dám ti lepšie veci, nad ktorými rozmýšľať. Niektorí z (podľa mňa) najlepších herných dizajnérov nad výberom enginu vôbec nerozmýšľali. Len boli busy tvorbou:)
Toto video je o začiatkoch. Myšlienky platia aj mimo hier. Stephen King podľa mňa príliš neanalyzoval rozdiely v písacích strojocg na trhu. Namiesto toho mal stroj, ktorýkoľvek, robil, písal.
Dnes máme priveľa možností. Je ľahké nechať sa paralyzovať dopredu. Ani nezačať. Zo strachu, že si vyberieš nesprávne. Moja rada – hlavne začni. Oťukaj sa. S trochou skúseností sa veci vyjasnia.
A sama budeš vedieť, ktorý nástroj chceš skúsiť ako ďalší. A hlavne budeš vidieť, že aj najlepší nástroj je zbytočný, ak s ním nepracuješ ✨
💻 Čekni aj aktuálny zoznam developerských jobov.
Podobné články